Saturday, September 16, 2006

一早去左醫院拎report...gd
等左好耐ka..不過又見到醫生...
好似又唔太靚仔lu....
then番kt打針...
打到我標眼水..好痛a=,=
之後那間kodak叫我去拎人工..gd la..
你早唔叫...我唔得閒先叫...
所以即刻乜都唔買住番屋企換3走人...
由於44大我既關係-,-
我被迫著到好嘔心...佢話原諒我wor
但我唔原諒佢ka wor...haha..
之後有妹妹陪我去葵興.....
上到去等左勁耐...不過見到馬田同維珍...佢地見唔到我地...
最後搞到遲到.!!!sorry .....haha
之後就衝入去睇...都岩岩好a...係咪a??kekeke
套野ok好睇....不過我發現得我同小彤係到笑-,-~~

睇完就行左陣apm....
hea爆...之後就去左食飯個到坐..
7點幾就同wingyan傾左陣.....^^
之後就食飯....氣氛有點兒那個...唔識形容....
影相...個個都同我影..**
之後收禮物...多謝各位....~~!!

10點去搵fanny同mami!!
勁..我老ma always都係咁!!
thank you 肥po幫我buy外套...

今晚過後.........................................................88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home