Monday, September 11, 2006

911-,-還有5天......
packING la...

今日訓到baba番工我就起身....
之後就係屋企汁野....
汁左好多細過既野.....有好多田徑隊既7頭相...
好爆笑-,-仲有學生証........唉...
之後12點幾就食lunch...1點幾就出左去
那間女校..d人成日同我爭車搭...真係a..
唯有行去銀行la...打溥個時點解打唔到...
咁就排左半粒鍾....最後原來係kodak未轉人工俾我a..
激死我-,-搞到我突然間唔知點算好....
後尾先知原來成仔同我一樣都冇人工...wowowowowow....
聽日再去排--

去理工...搵妹妹.....
因為遲到既關係..
我既hk大學生經驗就冇左.....
不過見到妹妹第1句就同佢講d搞笑野....keke
之後就坐左係某1到狂笑...
係呢間大學簡直可以搵到各式各樣既人........好睇......
之後44黎左...又狂吞佢包紫菜..好味.....又唔肥..
差唔多5點...就搵車去mk...
由於我地好倦..方力串請搭taxi..good..thx!!!

咁就開始行.....
本來係方力申買牛仔褲....
但係轉個頭我就自己去左試褲.....嘩哈哈哈...
我比較賤格....好似叫佢地陪我行街..^^
不過之後都同方力申買鞋..my super lover..-adidas....
佢件3都係.......勁!!佢個袋爭d都係...
擺明叫我陪佢行街d人我都會淨係識得叫佢地買adidas.....
行行下我狂搞亂小彤個頭....!!好玩.....
之後再去meet女同事s..食dinner and 影相...
又屈妹妹同toby姐...28同方力申...good!!!~~"弱智既表現"...^^
搞鬼...都話欣姐成日都咁風趣嫁la...大家今日終於發覺了..

有個哥哥..好滿足......哈哈...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home