Wednesday, September 06, 2006

成日起身都好眼訓-.-弱智....
又8點半先去到bus stop...
好餓........

基本上朝早都係冇冇聊聊咁過--
今日同妹妹佢地食..因為欣姐失中...聽日都唔理佢a.**
唉....依家都唔知做到星期5另星期6-,-
之後番到黎訓到傻左-,-流口水...不知幾型^^
後尾欣姐一野拍醒我..個時都醒醒地..
嘩...then成仔黎左..有好好味既egg撻..流哂d汁出黎..gd爆....
happy to c him again....dont know ka...好有屋企feel............^^
食個時..真係好b感動................好好味....
44冇得食...88...(都叫成仔唔好理死肥仔,,做野....似乎佢將d boxes搬黎搬去ja wor)
之後食完就係好滿足既情況下送走成仔.......
就入去玩:天下太平"with43(他是我哥哥wo).....
always搓win我...佢玩哂去la..之後係死肥仔不斷扮汁box既情況下..
冇心情玩......
就同ben少傾下計...好鬼秘a個話題
就吸引左8掛妹米妮同妹妹過黎聽...
就有好多言論.....又同妹妹夾到爆...
"鍾意有性格".....like fiona....~
本來諗住問埋方力申..不過佢今日好火滾...係驚既情況下都係唔同佢講野會好d...
所以88...

終於meet同房同anna.嘈姐...
好嘈a佢地-,-難怪我咁嘈既..
係佢地面前即刻靜到唔靜a.^^
sing姐thin左又靚左...除左肥美既腿之外...
佢話我皮膚差左又暗左.........我夠知la--買補品俾我食law...**
佢聽日走了....成個summer見得1次..下年先再見到=.=
but好開心又見到佢地..今個summer應該乜人都見暈哂..
仲爭春春同肥pat...right?

肥明又搞食野la...
好a..."冇錯"....得番幾十日...玩盡佢吧...
有大家既地方我都會去嫁!!!!...............
p.s想睇jim同當奴a...上次龍兄xx好好睇..

多年...話放開就放開,
不用擔心了....
這次是真的..半點保留也沒有....

今晚同鮑魚傾左陣...
的確..跟她說了一些"諷刺"的說話..
但她很明白我...thank you.....my lovely kloey.....see u...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home