Sunday, August 27, 2006

always ask a week before...
why dont do thing or decide even confirm before the day coming....
i just dont really understand what i should do .....
人總有喜怒哀樂..
我唔可以將自己既心情永遠keep住係冇情緒既stage下...
個個都係將同一樣野""扔""落我身上...
我個腦就黎諗野諗到爆開....仲要頂咁多野落黎.....damn....!!!


凡事謙虛, 溫柔, 忍耐
用愛心互相寬容, 用和平彼此聯絡.....
好有暗湧wo..lan仔....
講到呢到.就記得poka以前成日突然間就會叫我"靜d a sob"....


今日完全失控...
係屋企發哂老豆老ma睥氣
其實心入面已經好明顯知道自己唔岩..
但係我又唔肯認錯.....因為佢地每日講既野真係令我好激動....
不過我番左us我就會知死....又會後悔自己今日所做既野....
我差d發埋肥婆脾氣..
不過忍住.....
但係見到wingyan都不禁好惡咁話左佢兩3句.......sorry!!
um..

由於不歡而散..
最終我冇得做運動...
就同wingyan去左小彤家......
今日就放"大肥婆家姐"去會姐夫la...kee
去佢家睇方力申同miki套野..
都唔好睇既..冇想像中咁好..
之後heahea下心血來潮想溫馨下....好嘔心a...
就落街買送la一齊...
之後就cooking la.....都係d普通既送..
最勁都係wingyan既雞wings..
不過煮個時真係好多歡樂........希望917之前可以幾個一齊再cooking....
彤姐提起917..""似乎""3個都沉了一沉...**...
我諗我應要倒數了-.-

聽日拎完車牌先番工..
hope佢批我la...咁就有得玩車...ekke88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home