Tuesday, August 22, 2006

應該食錯野...
好肚痛...柯到痴線...=.=
我應該聽醫生既說話................................................

今日終於冇籍口請假.
pk....acct真係考得好la..
本應呢個summer我應該好好enjoy..
下年唔會再做d咁白痴既野.......寧願留係個面上in class-,-唉..
唔pass..gd.....=,=

今日塞車岩岩好9點冇遲到....
次次都係lunch之後就開始active...
又笑....救你個命..
笑到腸抽筋..好冇...!!!
真係唔捨得88........
好full呀依家d生活.....好正a.
可能係咁岩預到同年齡又岩傾既同事.....
我諗第時未必咁happy....點解次次都係第1次既係最好呢......
就算係成日唔出聲既ben哥.....今日都終於係同我地玩....
簡直開心到爆燈....
見到lily成日啤住我..你啤黎仲乜...

好upset.....
acct同logic...-,-書真係要睇既咩???88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home