Wednesday, August 16, 2006

....下個月既聽日就要遣返..
唉.....呢2個月....似乎係個樣black哂面..其實好q開心咁渡假..
因為細佬星期6走既關係
我就會諗起下個到我.....
呢一刻.....淚水掛在眼邊(好勁呀d中文)

番工都幾happy.因為成日嘈嘈閉...哈.
雖然要狂做..狂rescan....--
高層放假..個高層係到裝胸作勢...恐嚇我..
今日講緊佢個時..望入男toilet發現左佢.....
超.....睇佢成日望個到..又想報串喇..正一pk..88

好眼訓....頂咩...acct hw 同logic exam同一日..
咁即係你要我真係唔番工姐..
雖然我都講左話遲d番..
(白痴).....88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home