Sunday, August 13, 2006

放假day...gd爆...
之後訓到10點起身落街..
記錯時間..我個腦好亂 ma..哈
唯有要wingyan姐哂下la...
見到臭肥po....哈哈..

之後係個個都係咁黎..
呢個過程我淨係記得春春話我"你肥左好多a"....
我其實都唔係肥左好多姐...
少少姐..哈哈!!
poka唱歌好聽..不過佢成日有d位唔唱law..哈
..大耳唱歌俾我串...好玩!!gd..
冇愛得太遲...我近期至愛...
唔知點解今日冇咩人肯出聲..
唯有叫poka頂上.....
之後走個時...同poka影左好多相...gd!!!!
yes...再強調..我係好偏心.!!
不過部機真係好..."得".......


去apm見到劉德華..
原來poka係fans.....
呵...之後無無聊聊去左klb幫細佬buy野..
佢完全玩野大.....徙我d時間!!!....
之後見到wingyan同肥po..
就去左睇波鞋..搵到對不過得6號.你play me..
之後..去左宜家...
好靚呀d""示範單位""...
快d搵人結婚之後整間呢d屋俾我玩la~~哈哈

同佢地玩左passport相機...
笑到我爆肚...!!超型...

我近期忘記左我2佬鮑魚...
3佬wingyan又黎了..
今期又新一個..雖然新既都ok!!!
上次的都已經......哈哈
諗下先la..88

尋日冇森美..
下星期邊有精神聽....

accounting final is coming up...ash..
唔知點死...又未溫logic...!!~~
唔番工....溫書a!!好乖a...

*很喜歡盞鬼4寶...88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home