Friday, August 11, 2006

今日好激.
番工遲到..又扣我....
俾部scanner玩殘左..
當然我又發揮d臭脾氣...
狂發老脾...嘈爆!
真係頂佢..睇住it d人坐係到睇magazine...部機壞左都唔q整..
你唔整唔關我事..但係你又要做過..
個野我先想大嗌..
之後彈左去做釘野.....
都好過坐係scanner都等佢bbbbbb....
唉........有d頂唔順自己既脾氣...呵
好似出左糧.....!!


今日回家架bus好多人..
好uncomfortable.....

聽日又要番工....救你個命..
星期1同小yu姐約會...呵呵...
sunday 要休息下..去"愛得太遲".....
88 fanny 8 po..有micky..冇bb...哈哈
眼訓..88

* acct錯q哂..except essay question...gd..我今鑊die硬...88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home