Thursday, July 27, 2006

依然咳到抽筋........

今日由於俾呀ma迫食飯..
其實都係自己8點8先起身姐...呵
就遲到左.....
唔好意思.........

之後帶埋小彤去見工....
我就去second in.....
見見下冇喇喇小彤入埋黎..
原來人地即請佢..
早知就叫茵茵.......我鍾意黏住佢....!!!
依家我地都有工番......ok good pay...
but公司話私隱權d野..唔講得做咩同幾多人工wor...呵呵...!!
不過一定冇時間玩la....
ocean park..一定要去的....
仲有行李又冇汁...野都冇買過...
又未見同房同anna.....=.=
不過到時先算...我諗計仔咁勁...**
偷懶我至醒.....
依家唯有夜晚見喇..


之後趕番屋企做accointing...
係dead line既 5mins前..
我唔小心press錯key..成份accounting唔見左..
喊死我ka ma大佬...
最後亂press就搵番出黎...
真係好彩..
唔係今次又唔知俾人扣幾多分.....

聽日要同老ma行街....
因為...................就黎冇時間自閉!!!

今日老豆細佬終於回來了....
不過.......一定又好嘈...!!!
88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home