Monday, July 10, 2006

真係唔知想點..
由我番到黎既第1日..
就開始鬧到依家..

家下唔係我唔想搵工..
我都唔想留係屋企囉....
成q日嘈嘈嘈....
我有錢我唔會供自己讀書呀....-,-
成q日都為左個條友...
太多籍口喇.....=,=

唔係我錯又要話我..
講陣電話又要話我
買d野又要話我
出陣街又要話我
講下野又話我....
話夠未呀........=,=

番黎又自由....廢話
成q日講完d野又唔認...
又話俾我自由出街...
依家....我出左幾多錢...
搵左幾多籍口....-.-
88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home