Tuesday, August 01, 2006

大佬..
放榜關我事..!
你間接又咪係嘈醒我...
尋晚做accounting做到想死咁濟.!!!
之後起身都廢時講野,,一句野都冇講過
快快脆脆聽日又番工好過.....
同當初番黎前想諗既野totally different...
又話有自由wor..自咩野a.算la..88

我唔明...
成q日話我唔識諗....
我諗既野俾你以為既....多幾千倍......
成日威脅我.......-,-救命


今日都開始有個計劃..
我都唔想再徙時間...
自問真係唔like係個面讀...
為既都只不過係一張紙同幾句英文,.,
一鋪過...係生係死靠下年.
駁到就梗係入....!!駁唔到..唔知!!

尋日番工.
發現左自己搵錢既樂趣...
好過日日坐係到成件垃圾咁不知所謂....


尋日又同人講道理..88
不過開始有d厭....
但係同時又俾我諗到d野..

同wingyan見面..
又好嘈.....88

就算係咁...
有1句真係好岩....
""再也沒法說鍾意...""

0 Comments:

Post a Comment

<< Home