Tuesday, August 01, 2006

近期是愉快的..

尋日8婆wingyan生日...
19 years old 的美女.....
身體健康...88

正因wingyan生日,,
所以go左beach玩左陣..
好多鬼仔妹...好肴底a...
哂到痴線la....好彩冇咩黑...
不過ok好玩既.....
之後poka好好人....同fanny狂燒野俾我食..
我淨係燒左1條腸.....good...好好味...
所以我就幫佢地兩個遮sun la...call me 妹仔b,,
**poka成q日話fanny肥..佢擺明就串我!!
今日見到好多瘦人...基本上見親都係瘦...
今次真係好有決心減肥la..頂你!!


之後5點幾就同poka fanny left there la,,,
好happy...因為同poka.fanny講左好多野!gd...
尋日心情勁好....不過腳好tired..有時好嘈!!!
又見到生日妹,,仲要冇嗌交,,
poka又講好多野....仲話影相tim..不過都係下次...
之後又同鮑魚,,肥婆去睇film...
嚇到我地死....toilet都唔敢去
夜晚見到得意肥雞.....

今朝一早彈去番工...
最他條既position....
坐係到簡直想訓覺...
即係又唔駛勞動la....食完坐...
patpat又超大....真係...

放早...蝕左俾佢...
同tung行左陣..幫肥婆買番件3..
就去搵鮑魚同肥肥...
同鮑魚係門口嗲左陣..
之後就同肥肥亂行....
tired到冇論....斷了對腳

聽日搵wingyan...掛,,
唔駛番工..做哂accounting先...!!
好眼訓........
有人幫我做accounting就好...............................................腦爆...!!!88

2 Comments:

Blogger Coolbie said...

HI~
我係欣x,
凡事不要太激進,
你知不知道你很情緒化啊你。(請別罵Such a X)
其實我也是這類的人,只不過我比較會深藏不露,
我以前就試過係公司裡因某些事
在老闆面前哭過(醜,注:另一間公司),
讀書時我也未曾如此軟弱過,奈何,人生
就有太多的無可奈何了,你也曾聽小彤說過吧!
當時DEPRESSION, CONFUSION向我一起襲來,
差點令我就這樣跪倒, 在馬路旁,我幾乎站不起來。
幸好,我習慣平靜地看事情,雖然有時候也大顛大肺,
而我就是喜歡低調,把自己從處景中抽離一下, 看清楚再行動。
SOBY仔,日後無論遇到什麼事都好,最緊要係keep住自己的健康,理智,
這樣就可以水來土掩, 兵來將擋也。


Be happy everyday,everything will
evenly moved ~~

3:03 AM  
Blogger Coolbie said...

http://www.9ymp3.net/song/14721.htm

3:04 AM  

Post a Comment

<< Home