Tuesday, August 08, 2006

雖然係星期1..
但係我都係好倦...
可能歎左兩日半.......唔慣今日做到die...
我變變地態........竟然想入醫院住過....
不過冇事都唔想再入...88
不過.....又有靚仔醫生睇wor...(我係無知既妹妹仔)......
今個星期去愎診..哈哈,,,,

今日做到暈...
好似冇停手...
明唔明個種又眼訓又手抽筋既feel..
已經有個女仔辭左職....明智a...
(做多幾日...態度完全唔同哂)
統計處d人好串...我地個leader仲串....

唔捨得走了..
因為她們好好....有時望住佢地有d眼wet wet....(亂up)...
poka都好好...點算呢......
無錯...我係好偏心....!!!

食菜日子...!!!!

嘩...真係好眼訓....
成日行路都訓著咁濟..
點解番屋企仲可以坐到依家...
只因為要做accounting...不過冇咩心機..
我唔係會計人材...thx!!!

我地隔離個office..明付其實有d睇得上眼既哥哥...!!
邊個要就黎探我la...鮑魚...係你了..雖然鮑魚唔睇我日記~...好無聊a...!!

唔知有心另冇心...
好多人都已經因為咁而偏激左...
so am i.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home