Sunday, August 06, 2006

好倦..........

星期5放工就回家食飯入醫院......
例行body check..... 因為成q日肚痛..
頂...點知入到去先知要照胃同腸..
驚到爆炸....
之後就入瀉藥....早知就唔q食飯
總之d藥難飲都嘔...


第2日就晨早俾人抽血..
今次抽得好痛....
又要加上d瀉藥..好難頂...
之後恐怖既時候就黎...
唔想提..俾人打完針淨係feel到一野....
之後就昏迷到唔知2點...
起身見頭暈..d 姑娘不知幾緊張...呵
之後又要彈落去照野...
總之又搞左一大輪...係咁狂吞水.....
個姑娘串串地...不過我都好串..呵呵

隔左陣醫生黎左..
佢話要我留得晚wor..
驚我暈低...呵
之後fanny就黎探我...
佢又同我迫埋一張bed..哈哈...
之後隔離有個婆婆黎左..佢真係好風趣.
佢仲驚打針過我..可能佢真係冇力又插唔入....
不過是但喇..話咁快..肥po又走左....
之後到wingyan.
好好玩....因為掛住同佢講""靚仔"""..
哈哈..跟住同佢食飯...
佢8點就走左..
佢地走左我就等肥pat....
點知個呀po屋企人好串..所以就出大聽睇千機變..
9點幾好眼訓..
諗住入去訓陣..點知訓到第2朝....
連肥pat都見唔到...**

今朝個醫生又黎
不過今日型d..著西裝wor..呵呵,,靚仔a~!!!
叫我出院...
之後就汁野走人...
好q貴呀...!!!做醫生真係好earn...
不過呢2日幾都好歎....除左俾人照胃同腸個野...!!

唔記得哂d accounting同logic
gd...

要報toefl..
要係hk考a...應該好d..
老豆今日都同意左...不過佢又話踢我去!!!!.....
救我.......
黃so...要考好dd!!!
我唔要天真....plx!!!根本就得~~~88

聽日又要番工..
諗係星期5做到die...
就真係.......想發老睥!!

近期番工番到傻左..
成日都好miss 肥po佢地幾條友...
所以上次肥po黎搵我...
暗地裹好開心...哈哈....
同埋上次係pizza hut搵鮑魚企係門口嗲左陣.....好正!!gdddd....

岩岩睇完non-jupas.d野..
不如去食蕉.......!!!!科大真係諗都唔駛諗..
邊q個話回流著數d...
""that competition for admission is such that only very well-qualified candidates will gain admission."....well-qualified....!!!!88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home