Tuesday, August 15, 2006

今日又遲到..
其實真係塞車先至咁..
同平時一樣既時間今日可以遲4個字..
我咪係出面hea多2個字先入去..!!係唔係都扣我咁多嫁la...

yeah..聽森美真係超happy...
不過尋日講歌劇團d野..
就好似悶左d..

今日條死肥仔...
搞到同事"碩仔"...發脾氣...
其實晨咁早已經知道條肥仔成q日睇住我地4個..
應該話係射里眼..用左我個招...哈
點知終於石仔哥好激動就走左lu...佢好好脾氣拿wo.
如果係我!哈哈..不過我心情仲未咁激動..
真係...之後同佢擦身而過都突燈勁快咁彈走...
你明唔明先..佢望唔係一個問題..
而係佢成日望過黎驚die我地唔do野...唔通佢係金手指.....

今日真係好眼訓...
好成功做哂accounting....
今日番到去訓著左好多次...
訓到d野自己auto做完都由佢...
小彤話叫我都唔醒wor..
好激..哈
所以今日都好早就番左屋企..
要訓覺了..好眼訓..

*今日lan妹黎搵我地..
佢都唔係好肥ja wor....
都幾得意..哈哈

0 Comments:

Post a Comment

<< Home