Saturday, August 19, 2006

12:42am.
really 想die...
acct exam睇過..但seems like 冇條識...
呢個summer quarter 慘敗..hurt die me...
徙左老豆d銀兩...-.-
敗家女的另一傑作....till!!!~

今日番11點..
因為自己請假law..
聽日都係咁wor...
因為acct exam真係要d時間..所以今晚都預左冇覺好訓..
雖然都終告失敗..但係點都要盡力搞掂佢..
小yu都係始終唔捨得我受accct既折磨嫁la..
都係幫左我..仲話前x欠左我wor..哈哈

1個月都唔夠..
大龍細佬明天走...
有點唔捨得la...始終睇住佢回去....
今天搭車番工同回家的時候....
聽歌諗起就回去了...想哭了...
我諗這3個月是我這年半最開心的日子.....
還有些事要做.......
scan 的時候....冇冇聊聊又諗下....感慨die了...
真的不想回去...可是憑什麼interview..=.=唉

很清楚了..不用再說..
seems like "十分.愛"...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home