Thursday, August 17, 2006

陰公.....冇時間買6合彩...
中3個...17.27.37..期期必買竟然中呢3個.
你係咪咁邪呀......
算la..唔好我money唔入我bag a ma..

頂...今日遲到..
係我既錯.....起唔到身...
但關個死肥仔咩事呢..
佢仲乜要係到扮高層呢...
佢竟然同我講"你過一過黎",...過黎仲咩叉...
我會呃你糧咩...
真係見到佢就想推跌佢....haha

肚餓到胃痛...
真係...

要做acct 同logic..
好彩請左兩個鍾頭假.....
88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home