Saturday, August 19, 2006

尋晚唔知做乜既關係..
所以搞到今日8點幾起身do acct exam...
都請左成個朝早假...
其間..我肥細佬走了.....有點兒傷感....
身在其中一樣....唉...

之後11點幾出門口meet wingyan..
痴線..星期6既下晝塞車塞到咁..
你係咪傻嫁......
之後去到用10mins食左個m記meal...
狂吞..今次仲唔胃痛die...gd

之後番去開始do野...
之後唔知仲乜狂笑.笑到痴左線...
我隔離那位可愛既同事...真係爆笑到嘔...
之後個個玩玩下就好眼訓....
我中下中下...訓著左......
隔左陣又玩幾廿......又係笑...傻左..
冇喇喇個扮高層既肥仔係我坐左第2度釘野既時候
撞我password 入我acct..
佢係咪痴左線a...
又要扮哂野問:..同事..你唔scan拿可..
88你條尾..........................唔用都唔想你掂..!thx!

放工跟小彤行左陣...
佢d要求好高..
下次我完全明白去邊d地方..

acct好似pass....
真係難得的奇蹟.....
不過係應該要pass............

開始倒數...
我的快樂時光也隨著這個暑假的尾聲而終結了.....
無論......跟數十名既super lovers...or 新識既同事..
都有好多好開心既野記低....
工..番到唔想辭..大家都好齊心...!雖然好多8婆野..ekek
ofcoz唔少得我那幾位至愛...比以前的感覺不同....
我只記得......生活了18年..
離鄉別井的年半.....1天也沒有試過過著這像這樣愉快的3個月.....
還有幾十天便回去了...要過得超happy...88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home