Saturday, August 26, 2006

星期6..呢個星期過得好快...
不過今日6點之後都好冷清..
因為好多人早走...
好難想像下星期咁多人resign會點樣....=,=

今日43買左薯chip...
好多人食...
不過我食得最多...食到嘔.....
但係43本人就晨早走左.....
好多人叫我19....不過真係幾型...^^
之後lily原來辭職..
真係頂佢個肺.....佢竟然唔同小彤同我say 8..
其他唔識既都講wor==佢好俾面la..
即刻又發脾氣扔野......忍夠佢la....
叫佢借一借個位俾我擺野...佢當我耳邊風-.-(up掛)

acct同logic=,=
拉低左我既gpa..感激.
我番去一定誓死搶番今次d分..
replace左去先....=,=

放工同欣姐同成仔去買野食..
之後欣姐好堅持要番屋企..
so成仔就陪我地去搭車....

開始溫toefl..
要oral...我真係睇我點die...

諗緊幾時resign好...
又想早d rest and buy thing .ready to go,,
but又想留得一陣多一陣.
difficulty in decision making....88

成日都係咁..
搞到大家都冇引-,-唉......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home