Saturday, August 26, 2006

就黎resign..
心情.......有上有落...
依家同好多人都愈黎愈hea..又多野傾...
大家互串.....又係到玩野.....
真係唔捨得走tim......................
ben哥仔都竟然同我地玩撞3..好弱智a...佢d反應真係超爆笑...
老碩成日tum我...好玩a....成日都要陪佢射像根..不過好好玩..!!
食飯個時都好搞笑...林嘉欣同成仔都笑爆我個肚..
佢d言論真係超過引...................
講弱智..但係唔知點解欣姐可以冇喇喇講:人玩藥..藥玩你..=,=
妹妹同啤啤好得意...雖然啤啤好串....
成日都係到了差唔多ending先會最happy........
這3個月.......往後的日子也會記住......
從未試過...過d咁有意義又開心既日子.......
自己食自己..雖然d錢真係駛得太快....
8達通都入die me..-,-
but anyway...thanks......

今日應該得罪左肥仔....
我唔係唔like佢...只係佢做d行為...令我對佢好反感-,-
same as 我隔離既老碩講:不妥佢...............

番屋企就好激氣-,-88
鮑魚要wet身了.....佢冇打遮....

梁小姐..唔該你改下你試3既串咀言論....**
ps:為什麼總是這樣....真的有點兒upset.....已經將計劃無了期擱置..
希望next time 大家會岩timing....

死性不改...
憑什麼發我老脾.....
不知所謂.....
害我等了這麼久.......................=,=

0 Comments:

Post a Comment

<< Home