Tuesday, August 29, 2006

今日本身已經ok火滾..
旨因下晝..留nose水都留到我痴線...
伸到我又熱又倦.....=,=
玩都唔想玩........

放工有個人唔知邊層既...係架"車立"到嘈..
又話2樓就下樓梯...健康d...
就唔俾我地既欣姐入黎.....
唔係健唔健康既問題..
係人地未入佢就趕住close門....咁我地禁"車立"黎仲乜呢....
2樓就要行樓梯....咁架"車立"整2樓停黎仲乜....
冇錯...我真係成日都撩是鬥非.......變左了.......................
變得硬頸又eq低左十分多....好大脾氣...呵

d hair真係唔知想點....
成舊波成日插住我對眼...成日好似掃到我個nose...好痕a...!!

小彤同成仔聽日last day..
thank you for working with us whole month...88
聽日有新人黎....後日就係我獨自番工既開始...
小彤既離職...就似乎話我聽我係hk既日子又得番19日咁大把...
所以今日放工同佢亂hea..最後去左美心買最後1舊栗子撻......gd..
呢幾日迫小彤買好多野俾我..gd..gd...
look back呢個summer......有好多感慨..88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home