Monday, September 04, 2006

終於9月3了....
ocean park之行with同事們....
太快了...但又很期待........

一早彤姐好大膽咁"奶"左野...
10:40分先起身...你不如早d呀好唔好呢...ekek
所以就搵左方力申同妹妹一齊係lam tin等...and等佢...
之後我地係遲左幾多先去到既..不過冇所謂la...
1次半次姐...今個summer:佢話ja...
之後629巴士stop等.
成仔提議搭taxi...好la
今日好勁咁show小腿.因為預左會濕哂...是但la....
果然..好肥美...!!!

之後買ticket...有折yeah...8折就係我了..
肥明呃人-,0頂佢.
之後就動感影院....嘩..唔好玩我la...我同欣姐同彤姐係到狂笑...眼水係咁標..
想點..你再假d呀..好冇
唔理la...第2野就係玩x礦fly車...
超過引..笑到碌地同彤仔....
後尾就去左玩個個die人滑浪fly ship...
以為4個人一定唔會濕la...
點知我中哂招..好勁個隻..唔知想點...
會唔會濕得過份得濟a....
之後即刻去換3.....唉...搞到今日上半段濕到冇心情玩......
不過後尾睇完個d ocean生物...
就去話個隻船....
我就開始興奮....足足玩左兩次...仲迫彤姐同妹妹一齊玩tim..不過彤姐始終唔玩...哈
後尾仲玩左個撞爆耳仔過山車..唔知可以嗌d乜...不過都是但嗌
最激就係玩左跳樓機..前幾年玩都冇咁驚..
肥明同成仔佢地話我面青玩到..有冇咁誇a....
雖然我真係標眼水..不過好多野都玩到咁ka wor
後尾仲去左轉轉x天輪同千秋...
之後狂影相...今日真係好開心.....................

成仔彤姐肥明....全部走哂..唔知幾時先可以見到.....
彤姐就話得姐^^..............
聽日43又要唔番=,=咁咪冇人fing條腸仔俾我食law...**哈哈
王傑呢個新人又放棄,,resign左.
咁即係叫我地ben少做到die
就黎要同妹妹一齊leave.....好感慨a..
妹妹.....好得意.....!
今日我地兩個好齊咁講左1句:你不如唔好著3.......
個野真係..有種唔知點講既feel..可能新相識....

今日有d時間好感動....
唔知a......
坐纜車個時成仔同妹妹都話會post野過黎..
可能係哄下la..but已經好夠了.....
仲話講緊下年既計劃........
唉....咁樣我就唔知會唔會分心..
個心又要留係hk了..-,-


p.s方力申同ben少好有義氣..
乜都陪我地玩.....**
本來得我同小彤2個人玩跳樓機...
玩玩下連好驚玩呢d既妹妹都一齊玩埋..........
後尾6個人一齊玩....仲係到數...驚到我--
pps:林嘉欣佢好大膽a..成日都提中秋節-,-
又串共共..串親我a....
我同妹妹佢要leave了.......................................唉...
ppps: lunch好貴a...哈

到呢一刻...有種心痛既感覺......................
even係同事們..np2c.同埋臭pat.....
我都好唔捨得........本來以為今年番去唔會再喊..
但我諗我唔得ka la-,-又爆眼淚.....
今年暑假.真係冇1年可以代替到............
始終離開別井.....番黎既感覺又唔同左....
又識到咁多人...唔知....同us真係2個world...
唔係為左養老ba同老ma...我真係理得佢37 2十1...
是但讀d野擺鬼就...
人就係咁....當年form3夢想係去oversea做鬼妹...
但依家...去到個面先知屋企同real fds既好...
就算唔係話好知已個種..但係我諗依家呢d都係好坦成..唔知點講...
13days...................................................救下我la..
仲有6個job就會finish.....開始有點時間fly逝既感覺...
215x..下年番黎唔知會唔會搭到你la...
下年成仔同彤姐..妹妹..佢地約好左去玩....wait me la..
*同成仔講開..都唔知下年會變成點...
就更加感慨.....
今晚好開心....係第1次聽日要番工到依家都仲未訓....
唔捨得offline a.......
不過彤姐又講得岩既:呢個世界無咩係圓滿的
算la..我諗仲有2次既gathering...

um.... 人大過左..諗野多左
從來冇呢種feeling..
thanks you..盡在不言中

那番話後..一點也沒有了...
放心吧......

唔係唔想講..而係...我真係冇咁開心..
當中..只有數個令我真正快樂過......
也當然只有她們...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home