Thursday, August 31, 2006

今日成仔同小彤last day.....
好開心的一個夜晚....
12點先回家...好激..我都覺....

不過今朝早唔見左d野...
始終也是...............
所以upset了很久.....又有人以為我嬲=,=豬腦...
更發現公司有相似的東西在我眼前出現-,-更upset..................
唉..總之些晝同ben少傾左陣計我就訓同呆坐成個下晝.....
我情緒好唔穩定...見到肥婆先會好番..
所以聽日可以見到佢...yeah.....88

放工就去左mk食韓燒..
其實我狂食vegetable....
因為我預計自己會侯龍爆.....
之後食左2舊肉......
其實一直都係俾d煙公緊..好唔舒服...
完全唔似kt個間
所以以後唔好預我....
妹妹話9月中又有個gathering...-,-食die me lu....

之後就狂影相..弱智
最搞鬼係個部所謂既10人機...
唔好咁風趣la...
有位同事佢永遠企定係一個位置...都算係中間位..
搞到張張都實少左幾個人頭..
但個位同事又唔要番d相...
救命=,=搞到11點幾先係mk走

彤姐佢好野..
竟然叫我同方力申自己搭車...
之後方力申就會我鬼妹仔性格..
本身以為好野..點知..................................................
佢都幾夠膽呀下-,-
其實老ma子都咁樣話我.....不過alex哥話係好野wor...
基本上明d又唔明d...大學生就係大學生..有深度的......=,=

成仔好搞笑的...................
好唔捨得彤姐同成仔離開我地既家庭...嘔心...
快d黎探我地la...
雖然9月9都一齊88............88
番早a..訓la..b姐..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home