Sunday, September 03, 2006

saturday.....肚痛到爆炸
真係成朝都冇心情做野...
是但亂塞入機..
由佢自己搞掂-,-

lunch wingyan黎搵我
同埋欣姐食.....
其間不停咁笑..笑乜我又唔太記得
只係因為唱歌既問題而笑...

放工小彤黎meet同事們
之後食野逛逛...
撞到chun..long time no c....
佢同小彤互串...真係搞笑.................

回家鮑魚來電..
可惜明天有gathering..算唔算呢..

好多汗a我-,-

恩姐的話對嗎..
我應該唔會回頭了..
路也行了不少...
等也等了很久....足夠爆了,

1 Comments:

Blogger Coolbie said...

http://www.9ymp3.net/song/14721.htm

以上是madonna的what it feel's like for the girl in this world

HI~
我係欣x,
凡事不要太激進,
你知不知道你很情緒化啊你。(請別罵Such a X)
其實我也是這類的人,只不過我比較會深藏不露,
我以前就試過係公司裡因某些事
在老闆面前哭過(醜,注:另一間公司),
讀書時我也未曾如此軟弱過,奈何,人生
就有太多的無可奈何了,你也曾聽小彤說過吧!
當時DEPRESSION, CONFUSION向我一起襲來,
差點令我就這樣跪倒, 在馬路旁,我幾乎站不起來。
幸好,我習慣平靜地看事情,雖然有時候也大顛大肺,
而我就是喜歡低調,把自己從處景中抽離一下, 看清楚再行動。
SOBY仔,日後無論遇到什麼事都好,最緊要係keep住自己的健康,理智,
這樣就可以水來土掩, 兵來將擋也。


Be happy everyday,everything will
evenly moved ~~

3:10 AM  

Post a Comment

<< Home