Thursday, September 07, 2006

遲起身..又遲出門口.
我可以唔知死係屋企hea左成個鍾先捨得出去...
今日絕對好彩..215x壞車..................
個driver其實ok好人既...佢都明白大家趕住番工..
所以盡量都叫人上車..
點知...架車冇喇喇墮左落去0,0
震左幾野之後....車頭開始跌緊落地
本來driver諗住係"x街"停...
又冇車..又塞死左..
所以佢盡力咁行...點知終於係理工大學既路中心死火..
佢係咁踩油-,-d聲好恐怖...腳震-,-
左面有架空空地既215x..我即刻同driver講叫佢開門俾我...
果然我就係第1個fly左上車既物體..hehe..

番工就fa紙..同妹妹傾左陣計...
佢都發現左我偏激既一面..
其實肥powingyan佢地都覺嫁..
不過一直佢地都由我咁做..keke
同樣..我都知自己過份偏激.....又成日發老脾...

lunch真係俾yan姐激die..
有時yan姐真係.....令我好激氣..呵呵
佢完全係哲學人-.-好深奧a....

做做下野玩tub手...
方力申好野..tub死我-,-
之後我又係咁同43講88...其實好funny嫁.
同事們對我很好...我想食乜43都買俾我食...可以係佢面前扮細個..
我地想去邊肥明又會去搞...
其他人又會好樂意咁應成....
慣了這些生活..突然間要離開...我接受不了.....................................



夜晚同wingyan..臭春and 肥po go dinner
我見到她們有種"難以形容"的feeling....
呢個summer肥po同wingyan陪了我不少....
當踏入倒數既時候...有種好難受既感覺....
慣了有肥po.wingyan...................更加接受不了..
講左好多野....還有那些陳年舊事不提也罷..
放心wor..不會回頭..!!
""到最尾要講88.....""

不過始終都要走...
開始接受了...
但總是控制不了自己情緒..
隔了一陣..又眼有淚水-,-唉!


聽緊903jim同當奴and方力申..真個個.....
冇得聽森美lu..不過呢個都好正...


p.s小肥明真係夠老友..
佢實在太有義氣............thank you.......!!
pps...今年聖誕會係邊到過呢.......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home