Wednesday, September 06, 2006

今日一早肚痛0.0
係toilet hea左幾個字先準備出門口..**

番工...一早情緒冇喇喇唔隱定...
發左好多野脾氣...
明唔明..我真係好唔想見到那個"啤梨"怪係到扮高層..望實哂...
家下又唔係交唔到野俾你..

lunch個餐...
再次令我想嘔--.
今次仲要送條蟲俾我歎-,-

lucnh之後當然又好易訓著
個死肥仔又走過黎-.-救命..
對住佢我真係超級想發脾氣-.-所以迫於無奈係咁踢table--弱智...
之後43買左egg撻..又係尋日個間...
不過由於我掛住同lan妹調位既關係...
我fa左陣紙就唔記得左食...
仲同妹妹and 方力申嗲左陣..
方先生好多意見...仲要係"話"我
後尾有人"空"我...所以我就去吞左1舊..呵 thank you again

今日好早番屋企..
好眼訓..係車都訓著左.....
訓到9點半起身bath....
88.


p.s呢3個月..好似1支箭咁就過哂-,-
點算呢....唉...
番到去又要cool了.....
pps..我重視朋友俾我既野..唔該唔好掂
我好憎人整唔見同搞我d野.....
我真係會發爛渣...........................
ppps:因為咁..令我今個summer有d遺憾=,=
pppps:44.....再見.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home