Saturday, September 09, 2006

今朝對眼好痛a...
可能日日咁樣玩-,-皮膚超差..好暗啞..=,=!!!

聽日last day lu...
我既暑假都接近尾聲....
我會好懷念每日等215x同迫爆流哂汗既情景...
我又會記住日日番去都坐係到scan.....
都會記住有一大班人同我一樣咁"弱智"..冇錯..係你a..!!
聽日就係我最後1次搭215x番工....=,=
p.s多謝大家~

下個星期好緊迫...
不過我都會盡量抽哂d時間出黎....
因為我知今次番去..又唔知等幾耐先回家了-,-
其實最重要係冇買過野.下年唔會又係個5套野個個星期一樣掛..
..又未幫host買野..又未買野俾台灣妹-,-

今日做short form..俾d統計x既人望住哂-,-
ok火滾..又俾'william"串-,-
嘩.關我事既...
至睇唔過眼就係個die肥仔成日冇所事事扮汁箱..=,=好busy wor...

放工之後同欣姐係門口企左陣...
好似好唔捨得走咁..
之後我就去搵肥po同鮑魚..
好熱a..之後鮑魚就行到好遠等我地...
其實我地都算係即興..所以搞到周街搵大家..
之後就行去狂試3褲...
多謝肥po and 老鮑.....!!哈哈
我地簡直係小肥.中肥同肥豬:肥婆茵咁叫我既..^^
之後去左食米線..至愛..!仲見到個2打6既明星仔-,-坐對面...
um....之後佢地就fly我了...坐215x回家途中...撞落塊玻璃訓著左..
我諗我真係太倦了.....
p.s:同2個肥婆出街真係好有情趣......
有種好warm既feeling...thank you again...!!

好眼訓..88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home