Sunday, September 10, 2006




















last day... 上了那個好人driver既215x...
坐車時都有點兒upset...
那個driver又不知幹什麼... fly了我的stop....不過過左少少站佢就停左俾我..88 215x
p.s後者既215x係放工有架經過就影低la....

今日1點就開始散lu..
我地就成堆一齊食lunch..
好似有d靜-,-肥明都覺得..
p.s 小肥明又話我面青青....我都話我倦到痴左線..**
落雨濕哂....=,=所以番到去就除鞋....
之後眼訓..但係又俾伯伯暗串話我阻住佢個位-,-
頂咩...我狂press la wor..
不過呢份唔係正式既job..所以好明顯冇咁認真...
之後方力申.43.同ben少.我..一齊狂do...終於俾我地做哂la..
超興奮....但係好明顯呢個job就係呢個興奮既時刻完結=,=
5點收工..伯伯叫我地比心機讀書wor...
當年金魚都係咁講....而離開kic既一刻..
對死肥仔冇哂仇人feel.....**
之後狂影相...又破例整相la.















搭巴士去klb個時想cry嫁...哈哈
之後去左kfc坐陣..佢地食野..
就去左打機-0,0似乎冇計劃既行程一定會好悶..^^
7點10就走左去飲...

最後尾一日當然不好受la....
唉...... 就快17號了...還有1星期only...
我要玩盡佢...喊die去la...**






























*一名同事俾我唔小心影埋...**
















p.s host真係煩-,-
如果我唔番去我就唔駛同你講野la...=,=

3 Comments:

Blogger Coolbie said...

http://www.9ymp3.net/song/14721.htm

以上是madonna的what it feel's like for the girl in this world

HI~
我係欣x,
凡事不要太激進,
你知不知道你很情緒化啊你。(請別罵Such a X)
其實我也是這類的人,只不過我比較會深藏不露,
我以前就試過係公司裡因某些事
在老闆面前哭過(醜,注:另一間公司),
讀書時我也未曾如此軟弱過,奈何,人生
就有太多的無可奈何了,你也曾聽小彤說過吧!
當時DEPRESSION, CONFUSION向我一起襲來,
差點令我就這樣跪倒, 在馬路旁,我幾乎站不起來。
幸好,我習慣平靜地看事情,雖然有時候也大顛大肺,
而我就是喜歡低調,把自己從處景中抽離一下, 看清楚再行動。
SOBY仔,日後無論遇到什麼事都好,最緊要係keep住自己的健康,理智,
這樣就可以水來土掩, 兵來將擋也。


Be happy everyday,everything will
evenly moved ~~

3:16 AM  
Blogger Puuiii said...

你話我such a bitch先嫁-.-肥婆...

i know ka la..
我知自己情緒化-,-
因為你d言論太令我激動la..呵
得嫁la..咁我就深藏不露..扮豬食老虎la.
try to be 唔好咁情緒化la..
but go 左there本身既潛力又會爆發..
得la..試試la..88

thank you..

11:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

我比你左去咁遠的地方
又唔教我點返去/.\

11:30 PM  

Post a Comment

<< Home