Monday, September 11, 2006

今日好歎..訓到10點幾..
個幾月未試過la....正a..
之後起身..hea左兩野...老鮑就打黎...呵呵

正想換3出門口..father同mama就叫我飲茶..play 咩=,=
搞到要改時間...
之後飲左陣..."老ma個女就黎左"....所以就一齊走去tst..
俾佢呃左我-,-行咁遠慳4毫子...呵
去到就搵老鮑...之後就行呀行呀..
行到我隻腳都斷斷地-,-
之後終於可以坐得吞野落肚...肥po食完就番工
我地老鮑就去左mk......
佢又迫我買野食-,-but好味到xxxxx...!!
行呀行呀..不經不覺都買左好多野番去了...
p.s..佢買左個keroro燈籠俾我番去玩...超happy~~~笑左好耐a..!!
佢同佢老闆都好好傾wor...^^
冇質素既野果然係要拎去退錢-,-又要行多轉了...

之後就陪老鮑去klb-,-
她傻的-,-拎野個時俾我發現左d野...
原來佢又整左d野......
好想爆眼淚a...8鮑..
之後我係忍住既情況下..就去左搭車..佢好驚我會爆發wor..哈!!

下星期的這個時候..我會在plane的某個位做什麼呢........
好灰-現在:這個時候...夜晚晚.....!!

44回家了....
興奮la...好冇...呵呵
88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home