Thursday, September 14, 2006

好大雨0,0想點先....
所以本來10點出去...都搞到點幾先出....
因為俾袁小姐迫迫共既情況下...
上左佢屋企..不過順便整電話姐...
點知失敗左--
之後2點幾3點就出去mk.....
去左好多地方...only知好倦la....
基本上到今日我仲係未買過真正要拎走既野
淨係識得買keroro...
wingyan..我食奇趣cup都係得最尾個隻ja-.-

之後去meet micky...
笑到我爆肚..
點解佢地兩位會咁好笑...但係又要咁恩愛呢...
我狂拍table...因為真係笑到碌地!!!
多謝micky的dinner...and fanny既 gifts....

別註:..搭車回家..袁小姐偷襲我-,-
佢今暈係錫我a....米奇...看住你老婆喇-,-
相信除左佢真係冇人咁激-,-
又別註:落雨落到我wet哂...
對cons....say goodbye.......!!
ppps:下雨天總掛念從前..
無論什麼時候....下雨天..真令人感慨....
本以為這年回去沒有什麼好激動....
我想......應該會比上年更激動...(guess)...
88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home