Friday, September 15, 2006

今日一早彈起身hea..
之後同ma子去買d日常用品..
就去搵44 with shing la...
super搞笑..係ive見到lan妹..就同佢傾左一陣..
而shing少就坐左係一面睇magazine..
小彤放個時..佢入左黎...我係佢面前狂"摷"佢d野...
嘩..
之後去飲茶..
好心喇..3個都咁細食..就嗌少d野..
自從ocean park一行...突然間細食左好多....勁a..黃so..
之後我同shing仔就做左損友...叫小彤唔好番學..
開學就走堂...你都真係得嫁...多得我地ma..thank you..welcome la.........
去左apm cc....狂講agnes b....勁野wor!!!
行左好耐a....之後突然間扒扒話要人見馬沙
我就係咁搵人去見la....
44蚊..俾我就實去ka..==只可惜.........
後尾就陪成仔去見...諗住順便係個頭等肥婆..
點知佢又黎左...但係呢個時候..成仔間好公司......xyzyxzyx..
所以我就同肥婆行番去深水po..買野俾那個host0,0
之後又去荃wan..8婆睇袋-,-去到咁遠..頂佢,
不過我又搵到隻錶...平d tim..yeah!!
又再番apm睇esprit果2件外套..因為試完有得平又..gd...
希望今年番去唔會凍die me la-,-唉....
搵唔到冬天3..好火滾嫁wor-,-行到我腳斷-,-
p.s今日有個呀伯身上有隻蟻..諗起都打冷震..
pp.s今日好開心...
ppp.s梁44又大我.......但我真係驚wor..點算呢....
pppp.s 2天.....what the h............................................時間唔夠用..!!!我終於明白呢個道理-,-
ppppp.s買左個超大袋..擺accounting書..!!!好俾面accounting ka la..
同shing仔的一樣...呵呵..88
pppppp.s 我有新的也會念舊的!!我係同緊妳講a..肥面..


其實你找不到任何的高興
突然之間很喜歡你恨我
我從未愛到要生生死死那麼多
 
結束感情最悲壯結果 
原來似以掌心撲火 
未算得到偏得到你是哪位錯 
難道你我以相戀失戀去切磋 
會令情侶受苦已是愛 
但我答應我永不要重複犯錯

0 Comments:

Post a Comment

<< Home