Tuesday, September 19, 2006

first day of school life

Fxxxing hxxx...so cold outside and i really cant used to it...
(第1日要冷靜dd sinn).....

第1堂 english..
finally can take college english....
how wonderful it is..................................
全班得2.3個 asian..other都係americans....
gd....一定肴哂底......
我至驚就係講英文...不過係肥老ba同老ma面前就串共共...死未^^
依家就係驚英文已經退化左..大拿拿3個幾日冇用腦迫英文出黎-.-
點作d有質素既文呢...let me think think la .....

第2堂..music..
what the xxxx..
你駛唔駛咁多hk人..
仲有d係我覺得佢唔好既人........係學校出哂名既....
其實永遠上堂我都發現到hk人係最嘈個堆...
果然不出我所料.......
同埋...我想像中既music堂同真實既music堂完全唔同....
drop ng drop ho lei..
但係我又冇其他班可能拉高d gpa......=,=好苦惱.........

第3堂....math
嘩..完完全全一入到去就知發生乜事....
點知撞到fd...咁就一齊坐la.....
呢個quarter發生乜事..
班班都有人陪......我要獨立wor-,-
仲有大把hk人tim...
其實都覺得冇乜野..但係呢個呀sir..真係好唔掂...
我唔想又因為佢d教學質素而將我拉高gpa既計劃摧毀=,=
又thinking drop ng drop...
但drop哂..我真係冇人可以讀...!!!chem咁難-,-點讀..

第4堂..jogging.
超輕鬆....易earn 4.0
我鑊鑊都係靠sport先有番d分=,=

放學就同fds去食左所謂既lunch..
食完超想嘔=,=
之後去左銀行入$...聽日交學費..
買埋d野就回家...
host即刻要我汁屋...倦到乜..咁真係玩我la..
之後汁完食左dd野就fly左上bed...
遺棄了哥哥一陣..
依家10:13am岩岩起身.....又要搵野同take a shower lu..

今朝真係玩得唔捨得番學=,=出到街我又好呆了...
我真係接受唔到a...
p.s 個機mate話我係hk把聲好女仔-,-
因為佢見到我talk to大家既voice...
佢話我係美國就咁惡wor=,=
錯......

p.s running nose makes me feel frusrated....thx!!!=.=
pp.s 果然唔可以睇少時差既震撼力.....
真係眼訓到暈a.......
ppps 係us我會好唔like見到d hk人..
係hk我會like d hk 人...~奇怪......
88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home