Thursday, September 21, 2006

又一日..我係到等時間過ma??
回來第4日...

都番左學3日了..
其實比我想像的好了些...
有台灣妹同機mate佢地一齊上堂..傾下計..
暫時都知道自己do緊乜..
番黎之後..都同鬼仔鬼妹溝通多左...
happy to c this........
只係落雨既時候..偶然也沉了起來...
想起hk....想起老ba老ma..想起大家..
有時都會行行下拎部電話出黎睇下d相....(果然電話係有佢既用途a ha)

今日終於係math a sir既魔掌下逃走左....
yeah...不過換言之,,
接住落黎既...我係要retake accounting..
唉-,-不過算la..我今次會狂煲本肥肥accoutning書的...

p.s加油老b...u can ka..**
pps..又撞到班pk hk人..係us..我變身扮韓國人..**
ppps..yes..冇錯!!人都有塊mask...老哥講得岩...
所以要以牙還牙....good....鬥cool..我最勁..thx!!

thanks 27....so much...**

0 Comments:

Post a Comment

<< Home