Saturday, September 23, 2006

尋晚又訓到今朝7點..
時差a時差.唔好折磨我lei..開始覺得有點兒痛苦-.-
痛苦就冇心機..冇心機就駁唔入...poly a....唔想only up..想要d實際既野..
上完1堂music都feel like散哂.....
後尾去左mall buy something...
y冇hk對adidas...-.-激die me....
p,s下晝冇喇喇陽光普照.又玩野....
pps..同shing仔又玩野..good...我鍾意玩佢又俾我玩..唔怪得機mate覺得鬼馬..**
"機mate呢個字其實係poka教~~

妹妹1后5王..鬼馬la..
佢講開個支orange juice..好激=.=
乜都柯哂出黎....不過搞到成日肚痛..食哂百力之lu....thx!

今朝同ben少勁多野講.
佢又講下讀書又講下做人既野..
佢講野又出人意表la:美國讀書真係...返香港搬入青山都似...(重點..)
p.s 如無意外..應該係summer07會係我既last quarter...add oil a..bbb

終於weekend...
等左幾耐...=.=
我相信1個月後我又會肥..
but有乜方法only變肥塊面.....肥面^^
我覺得面肥係超正..."我變態嫁"...

lindsay左baby...oh well 喇真係...

Everything 's just passed so fast.
岩岩諗起鮑魚成日係街到起哄...

*got pretty much to say, but dont know how to ..
* thx :老哥: a.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你中左"妹妹"病毒,
病症 : 經常說o well o well
你快d講你好靚仔, 你快d講你好靚仔

2:37 AM  
Blogger Puuiii said...

1次半次ja..
o.靚仔..
but點解要講靚仔a?

9:55 AM  

Post a Comment

<< Home