Saturday, April 07, 2007

4/6

回來後的第1個weekend=
又咪係悶=都冇野可以do ka la..


今日番學搞掂reg班d野=
even仲未reg到一班science=
唔通我真係要讀地質=暈了
放學回家=
又進入沉思狀態
其實真係好岩=讀書為左乜..


今日又諗左個問題...
雖然我唔算係個d人...
即係如果1個人..將所有忍住既野收埋哂唔講出黎=
當佢偶然講1兩句=
我地會唔會明白佢真正諗d乜
or我地會唔會識得點安慰佢呢=

今日同媽媽講左一堆野=
佢又叉我=哈...
private...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home