Friday, March 16, 2007

FIRST WEEK IN HK..

3/13
袁小姐的生日.. 她跟她的米奇慶祝..
anyway..happy birthday again...
那天我做了什麼==忘記了...
ar..去睇中醫.....
唔=那個中醫說的話很中points..

夜晚在家中看xx3分親..
我還是喜愛高朋滿座==
之後那套..不喜歡看胡杏兒==
88

3/14
終於寫完篇過左期既essay==
之後跟mama出mk..
後尾袁小姐加入了..
本來想買新鞋...
但頂他我==呃我==竟然發現假鞋
好彩醒目走左....


之後半鍾意既情況下買左一對唔會同人撞既野.我諗==
但有d貴==
next 就係apm...
想去d mop 睇一睇keds...
點知鞋影都冇==
其實只係想睇係有咩碼..哈
算....找天有空去其他分店......


回家後...........................................................xyz

3/15
一早做logic final..
食蕉吧...pass係pass..但冇咩學校收岩岩pass既分-
真係食c!!..logic always make me xyzxyz!!


之後跟彤的小聚....
雖然我全程掛住玩野-真係唔知do左d乜
之後呢...去陪wingyan考a level既oral
好型呀..form 7係唔同d....仲要係英華..
望住d dee dee.....真係都覺得佢得"型:,,哈

anyway...hea下等下又等到佢出黎...
佢xyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz( private).....
之後陪佢去causeway bay...
其實ok多野行...but no time...都係next time先..
跟媽媽去比較著數.....

wingyan隔左陣同我講話我把聲似......xx,,,哈哈...
滿意的答案......呵呵


之後dinner
食好唔好呢=那堆人狂串我1個=
又話聽唔明我講野==
冇可能==

但仍然有爆笑場面==happy..
回家12點15分.很tired,,,,father串我==!!!

還有15天==
爭取時間..考完toefl..放假=
雖然考唔考都係咁好似......哈
88


3/16
西爺的生日...
happy birthday...
尋日淨係去左baba公司hea了一天...
真的..==sssssssssssssss

鮑鮑尋日話我係hk同us兩個人==
話我係hk好嘈.哈哈
我都話係us真係心理唔正常--痴的

鮑鮑勁串==真係食carecare==
有點不滿**


今天17號==但天氣異常的差...
都好...有籍口唔駛去beach.哈哈

還掂個個都咁串==大家一齊串la.....**
好.明天先再講,

wingyan 往往跟我有同一樣的經歷..
唔.我不會的...88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home