Saturday, March 03, 2007

3/2

5 days...

本來岩岩發哂老脾...
但陛下一訓話.....
我呢個丫環即係醒哂喇...

真的很miss u all....

以前生病的時候..
sing竟然在我睡覺的時候走去買飯俾我食...
她又always為我抱打不平..
雖然我同佢都鍾意打架同嗌交.嗌完就離家出走.
去咪嘈安娜家避難...

每次生病..咪嘈一定走堂陪我去睇醫生..
買一大堆野俾我吞..全部都係炸野..good!哈
之後那位超哲學的荃灣人就訓話....
.........算喇.都係唔講lu..觸景傷情....


今日math miss話可以下個quarter番黎先take final..
其實有好有唔好.即係成個假我就唔可以好專心去放假..
始終有樣野吊左==成績又hold住...
but...如果唔駛考就真係good wor..
um..因為可以唔駛溫住.hea埋呢幾日.very good!
所以話做人咪就係矛盾ja ma...


暫時為止..
認識數千萬計的人...亂up姐..!
我欣賞的....有3個.......................
我要記住她們......哈哈


**
when u dont value such thing..
i
dont think it is worth either...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home