Saturday, February 17, 2007

2/16

FRIDAY..又have 3days假..
但這3天應該會倦到p地..

新年節目...人地就去拜年..我就要係math中渡過

算喇.還掂都冇乜氣氛...哈!!!
呀!miss今日串我==不過都算....
佢仲要一野派左3份assignment!
望住d數真係暈到爆...
不特止...
下星期得4日school days..
佢竟然用左兩日黎quiz同midterm exam..
我趴左落地好唔好.....
暈la暈la暈la.....==
用3日點搞掂呀!!!仲有其他呢......呀!!!!!!!!!!!!
不過next week既midterm真係好重要.....衰左咁我就真係可以摺埋自己...哈
好.講完...88

年三十..不知家中是不是紅朴朴呢....
不知媽媽今年煮什麼東西呢......
不知誰人會吞了我的利是呢....哈...
88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home