Thursday, February 01, 2007

2/1

YEAH..Finally 踏入2月..
新年就到..繼續homesick.哈
guo 喜發財...

now好眼訓...
coz4點幾起身..溫math. (係咪好神奇呢..)
仲唔讀我真係xx的..
等間要test..但我尋晚眼訓得濟訓左..哈...
依家都唔見得好專心.好眼訓....

待續..


回家了.不錯的math test
但不代表好會考得好...

2月果然是2月..
morning已經很happy.....
笑到我溫唔到書....溫到6點幾就掛住玩..哈
咁當然我隔一陣就溫一d..,,
那幾位肥婆and女皇....真係super搞笑and得意...
今日真係好開心...哈....

放學後..在學校hea了一陣..
""打桌球""..嘿.....打賭1張來回hk機票..哈
最後也是打和

明天去看NBA.
什麼芝加哥公牛??也不太清楚..
只是想在轉STATE前看看seattle的稀少特式...-NBA

p.s 本以為一早起身身體好.皮膚也好
的確..到現在的我也是狂跳跳紮....
但是...面上出現了連環(暗)倉...
還有又勁又深的黑眼圈..
肥面..你很厲害....**
喉嚨仲好痛,,不過我知係因為食左d野太炸.哈

昨天鮑魚撞到森美==D佢..


um..我不是失億的...!!

88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home