Sunday, February 18, 2007

2/17

好喇..大家guo喜發財....
年又過年..共慶歡樂年年(以前好鍾意唱).哈!!
豬年happy....
大家一齊做豬...woo.正呀!!!

今年是"豬媽"的世界....!!!!

今晚食了餐飽到暈的..
都好開心..睇林hoi fung x低噴飯過....
好好睇.....還always見到古巨基.好靚仔..哈
講起補習天王..又好似真係似似地明星wor佢地..哈
但食起呢到d蘿蔔糕..真係唔知俾乜反應佢==!!!
同埋呀同屋人買了個潛糖機回來...基本上係吞錢機...!!!不過好玩..哈
明天就要收拾心情...溫xx math!!! and do econ and take logic test!!!!yeah!!!thanks so much!!!

我想行花市....
我想回家.....
我想買新3...
唔知d人係咪去哂拜年呢....
還有多少新年會在這個國家過???oh oopsss!!

呀..扒扒生了baby....雖然不是那兩位零時零秒出世的bb...
but anyway也是開心的事..
袁小姐想玩bb就買野俾我玩.我就帶你去la.haha.88

anyway.....hope大家開心每一天and身體健康la...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home