Friday, March 02, 2007

3/1

時間過得真係快..
又到3月lu..
係hk應該過得仲快..haha...
回來後..又是另一場的倒數....唉...
7日7日7日7日7日7日7日7日..
my lovely home..i m coming....

岩岩搵緊野既時候睇到..
Libra (9/23-10/22)
If you can clear your schedule, you should -- you'll enjoy doing nothing at all.
but...我依家可以clear my schedule咩...呢個假設我都識預計..好ng好...


近期做既econ paper..
都覺得好交叉矛盾...
ok...又叫人唔好著皮草..話因為殺死d動物something like this la..

but我都好想知..你食個d肉唔係殺死d動物先有得食既...
你話..係咪矛盾到嘔==應該點寫...


今day冇學番..我想請問落乜雪呢3月...
又訓到傻左....頭暈到爆!!
真係....兩日既藥換黎十幾廿萬日既暈...
worrying the math final..真係橫睇掂睇都唔似會係教得哂law==
咁今次我就p了..==

好喇,88.要do hw..

2 Comments:

Blogger Unknown said...

B仔!!!你就好啦~返到香港記得食餐飽..
us落雪咁正???小心融雪涷死你...
我真係想駡义個xanga team...
開咗冇耐又用唔到啦,,,

12:18 PM  
Blogger Puuiii said...

姐姐.聽聞你岩岩先番完hk黎ja wor = =
你都唔係好得去邊,,你應該都好凍嫁可!?
鬧喇鬧喇.你一出聲xanga汁埋粒.哈哈..

6:33 PM  

Post a Comment

<< Home