Saturday, March 10, 2007

3/10

3/10
CUT HAIR...
DAMN BAD.....
佢cut哂我d頭髮了==
超級勁短=冇了冇了..

算喇算喇.當cut哂d開叉la==....
呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀...
吃care care..................................................

間野always get錯人既意思.
wingyan都俾人cut到勁型==
兩個係apm到狂呻..哈哈

今天幫屋企的couple換usd...
但找不到很高的....
行到暈......

是日精選:陪人入馬會的時候俾人攔截...質問我係咪過左18years old..太good!!
wingyan冇俾人問嫁..哈哈

3/11
WETLAND...
嘩.行到腳都軟埋..

兩日黎都好多人話我皮膚差左好多.
又肥左好多..but面瘦左好多.
咁就趴地喇==
全部都係我唔想的...哈

是日精選:再次有人認為我係低過18yeras old..
這個髮型也不錯..哈哈

3/12
do econ...
ko了econ.say 88...
next就係eng essay==睇都未睇.點p..

4點幾去apm找fanny..
1粒鍾之後回了家...
全身散了==

明天休息一day.
but明天要睇中醫,oh no...倦賴賴..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home