Saturday, March 10, 2007

回家

最後回到家中.
今次選搭的是korean air
其實是ok的

但我前面的伯伯以為自己坐頭等=
將成張椅整到勁後.
我全程勁辛苦....
真係.足足12小時.沒有睡著
但隔條行的隔離個位鬼仔.係靚仔黎的!哈


後來在韓國轉機.
搞完d野逛左陣...
見到想買的東西.不過最後都冇買.
這次都是korean air
隔離空了位前面又無人.
除了食dinner.全程進入休眠狀態.
雖然坐到發痛.哈
落機都不太清醒...
呢16小時的機程.
我無時無刻都俾人認定係"韓國人"..
似韓國..都幾好..哈


出閘看見袁小姐.老dad and ma..
袁小姐buy了很多東西給我吞.

不過我都倦到趴趴...
沒有太多反應..
到了kt見到教5d電腦的那個miss...
好了.眼訓..88..明天待續....


看見甘泉.想起妹妹.
妹妹.我係會掛住你的..哈哈
xxx其實駛唔駛咁激動呢xxx.哈哈

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

點解甘泉先諗起我==,應該見到British Airways 都要諗起我,應該係話無時無刻都要諗起我!!!
btw, 你就好啦.成程有靚仔"急"!!!

5:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

似韓國唔好呀..韓國人出名眼細..哈哈

6:02 PM  
Blogger Puuiii said...

21
yes.我見到british airwyas都有嫁.
只係個名太長.唔想打ma..哈哈
佢都係謝拉特咁既樣,,唔知叫唔叫靚.哈哈

彤.
錯了.係皮膚好同勁白=
但兩樣都好似唔係我.哈哈

12:09 AM  

Post a Comment

<< Home