Monday, March 26, 2007

326

326了...

324 go左AIA...
好玩.但太少人同行..

所以玩到下晝依家坐左係到=
之後又落大雨.全身wet
又好似上次ocean park咁.
又係靜哂=
之後4點5點.yan姐黎左=
佢真係...好想打篇佢=
之後排左一樣野.冇喇喇到佢佢又唔上=
重點係...d人勁x...係咁迫我上去.明明架野開左.
我認得佢ka wor>.白色眼鏡框ka ma..
真係9唔搭8.!!!
玩到7.8點都呆左成個人.
倦到碎左...=
星期日起身條頸郁唔到..
痛到嘔...每次起身都用d野墊高先起到...

...............天氣很差...
88

4 Comments:

Blogger Coolbie said...

肥婆再現~

B,其實個日都沒咩玩引,
唔過癮,人多就係排隊都排死。
不過見到你同44肯將就,
叫我淨坐g-force都夠曬。
其實環球嘉年華的唯一作用係fing,
再fing,再再fing。That is.

其實我想用d金幣,擲個風車職員。 

6:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

肥婆..你邊有玩g-force呀

1:45 PM  
Blogger Unknown said...

你講果個係咪做g-force架???
我都好似有d印象見過1個帶白色眼鏡框既人兄,,,
我覺得aia好好玩~哈~
不過你raining就唔係咁好彩lu~~~
我之前去果日係陰天,,,,

11:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

yan姐.
你唔好再講呀.打爆u..88
你快d去多次之後用d金幣掟個風車職員

彤.
佢冇玩呀..

anna...
唔係la..咩鬼野風車=
不過行到勁倦.如果少d人.可能會好玩好多..哈..

5:54 AM  

Post a Comment

<< Home