Tuesday, April 03, 2007

4/3

今日一早8點就起身=
可能尋日訓左勁多=


一朝早打俾媽媽.
其實我有好多野想講.

但唔知點開始.

番學=
悶到爆=又drop..

drop到真係依家都唔知邊日先要番學=
我都唔太明呢到d教學制度=
明明都唔係讀science.都要require人讀咁多science=

今日host終於忍唔住..
狂投訴佢間屋俾"我地"遭攤成咁= "我地"??haha
之後話俾同屋既幾位聽=
佢地話個host想賣屋-
唔通好快我地就俾人迫遷=

向世界出發真係有意思.好睇..哈
之前係hk..always都睇到咩糖心風暴既預告類似既物體la=
father話應該好睇..=我都好想睇...型型地..哈

其實好憎人咁q大力嘭門=嘭嘭嘭.真係eat c大.

1 Comments:

Blogger Coolbie said...

我唸,
d人粗暴,就係討人厭,
的確,有個男人對我不禮貌的撞開。
我沒有還手,不過放聲說,條路唔係你o架!
那人喃喃自語走遠。

只要對的,就不要卻步。

8:14 PM  

Post a Comment

<< Home