Tuesday, November 28, 2006

11/27 & 28

*27
超凍..ok ng ok?!!,,
本來以為唔駛番學==我估唔到music miss真的如此有性格==我好眼訓呀!!!!super tired!!!!我個腦郁唔到..又凍又倦..!!我真係好眼訓眼訓眼訓眼訓眼訓..呆滯左一日==!!!!仲要番到去上music history!!我暈了==
題外話..話說.今朝我本來唔想番學既時候..俾陳小姐同梁先生ling醒我!!!當然我個時係唔知係呢兩位大爺女皇狂ling我嫁,,突然間好火..即係好惡咁問佢地仲乜鬼野!!!!haha!!問你驚唔驚..!

媽媽常常說..咁你想點呀...捱不住就回家==!!錯..我捱得住ka wor!!!!
冇乜想點.....純粹呻下..==

好眼訓好眼訓好眼訓...準備彈上bed!..88

*28
尋日10點幾已經滾上bed了..今日8點幾就起左身..太full了...點知eng miss又話唔駛番學wor..等左陣..學校話closed tim...第1次咁有精神番學就咁88了..呵!之後就坐係電腦面前成個朝頭早..同miss online discussed..嗲下msn!!好快就1點喇..又要去冬眠...45mins之後就wake up have lunch.食完lunch就開始do下hw a,,睇下bk,,我足足放左6日假呀!差唔多la...雖然尋日番左1堂..!!!!!!!==嘩..真係番hk都冇人理喇..依家唔知聽日駛唔駛番..不過星期4 to 星期日都showers possible. ka la..i have no idea 了...暈左!!!!估唔到last week就咁俾雪控制左..**
我last week先係到扮勤力law!!哈哈
望住雪地.突然間諗起今朝沖的奶..難飲都爆==!!!點解今年d雪融得咁慢?不過唔打緊.慢慢喇
要倒數1百日對我來說絕對是容易..但等待"倒數"1百日既果1日先難,,whooooo..但我會慶祝倒數200日的日子..bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb...

o禁錯1個key...點知就俾我發現我miss左deadline!!good.好勁!!!miss b!!!thankss!!!!填黎仲乜lei.係咪先!!88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home