Monday, November 20, 2006

11/19

sunday..難得沒有homesick.不過講起homesick就feel到有d==88

呀!!我至愛既環球嘉年華今天又黎==好似話最後1年==唔知佢乜意思la..總之我淨係知今年我冇得去呀!!.好想去aaaa!!!記得form4,5個時同肥肥.lan妹佢地去..俾人吊左係半天==!!不過好玩呀...之後個年==好似都係同肥肥佢地去....我同肥肥變態玩g frog..另force呀.唔記得左....yes我變態的!!!==assume迫妹妹去玩呢d仲激過ocean park既野.一定嚇篇佢==不過算喇..88了................xmassssssssss!!!!!!!88 too..

前排睇news..發現左.:
http://hk.news.yahoo.com/061113/60/1wba2.html..
就睇起番工個時.我成日都埋怨..不過都總算好似見到d成果既野...雖然好似唔多關事.

final exam is coming up lu.
this quarter is almost over,,,
2 or 3 quarters left!!!!!yeah!!!!==

2 Comments:

Blogger Puuiii said...

傻仔.我知呀!!..
but我想知係hk以後唔會有另係第2個地方再開..哈哈
快d去喇你..影相俾我睇...

11:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

射籃球x險樂園同kln bay機鋪都有喇.!!

4:33 PM  

Post a Comment

<< Home