Sunday, November 19, 2006

11/18
















SEATTLE既mall.um..呢個mall好似中環連卡彿咁la...**

***在這兒跟老肥說生日快樂..

晨早俾人叫醒去左downtown.呆左坐左係到一陣..基本上今日都呆呆地....
之後機mate話我聽一樣野.即刻狂講道理..兩個月第2次.究竟佢諗緊d乜==不過..我管唔到嫁la..88
去左飲茶..發現左有人遊行.在別人國家幹什麼支持法倫功==難怪常常有別人看不起...asian.
















之後行行下講起大富翁..之後佢地話電腦板大富翁唔好玩..我唔覺得wor..summer個時冇野做.同家姐大小龍係咁玩叮噹大富翁..我覺得好好玩同超開心wo.笑到"甩"胃..突然之間很想念家姐==!!!

再行行下心血來潮想睇戲..睇happy feet..hk應該唔會上不過我全程冇聽過.因為訓著左==我真係好眼訓..起左身之後已經ending..其實我覺得ok有意思.因為都係透過卡通去反映依家d生態動物既生死存亡..之後仲見到7月13..2007年上harry porter..實睇!!!!!!!!!!!!,不過下年既事...不過都好既..睇完就means我就黎可以回家了..不過依家要見adviser先..睇下summer可以點take!!!

尋日發現自己勁瘦a..yeah!
p.s..其實係"物理"既緣故--
無無聊聊係do 呢d野..
瘦d個對係我嫁...真嫁==即係左面..yeah!!!!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

算吧喇肥豬姐..
你唔好再自欺欺人喇..

5:12 PM  
Blogger Puuiii said...

我俾面你.唔串你呀.肥面婆婆!!!!haha

2:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

d相影得唔錯, 不過你d相係咩檔案? 頭兩張我諗住save底做參考用, 但係save左入腦之後, 開唔到黎睇...

7:41 PM  

Post a Comment

<< Home