Saturday, November 04, 2006

11/3

今日忍唔住暗示俾個台灣妹聽我唔滿意.
play me a? 4.0咁易拎既.!!
咁我科科都4.0喇!!

今朝搵3著.冇喇喇搵到form5.miss小彤既眼鏡布==

有朋友說..
袁小姐似機mate,,
dont play..我的袁小姐漂亮得很..呵呵!!

肥到成隻pig..
但仍然不斷狂食..
死得死得..d牛仔褲唔哂鬆..
緊到著唔落喇就黎==

冬天真係令人苦惱..
著3又著極都唔夠.
手又爆裂爆到好似班馬線==
搽乜q都冇用..
機mate似乎望住我隻手有難以致信既感覺..good!
鼻水又狂流..又要遭受別人既白眼!!不過我明wor!!
88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home