Friday, October 27, 2006

10/26















之前上music無無聊聊玩左d野..
畫左有1日放工時間既情景..有人冇喇喇大嗌我個名..
之後右面係6合彩..
p.s呢個miss唔同彈琴miss..所以發夢也是正常的..!


假設我知道music miss 今日唔番既..
eng得10mins conference.
咁我就唔番..xyz..

整上網那位肥佬..
搞亂哂我d野==
整完仲要慢過偷線..頂癮..
好慢..真係好慢...!!!

肥田囍事有意思.....got the points!!!
不過諗起之前公司d ee講既野-.-!!!!
p.s.睇番十分愛既mv...仍然是這樣good!!

就快halloween...
好似話有鬼屋玩....問緊!!!
ocean park的我已錯過..不過下年我要去..good!!

沒記憶怎告訴你知
遺忘了..很多事也被遺忘了..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home